Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

PHARMABIT ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ

Αποκτήστε τον πλήρη έλεγχο του φαρμακείου σας,απαντώντας σε ερωτήματα όπως:
  • Τί προιόντα πουλάω σε κάθε κατηγορία ανα μήνα και ποιές κατηγορίες προιόντων δίνουν μεγαλύτερο ποσοστό τζίρου;
  • Πώς διαφοροποιείται ο τζίρος μου ανα κατηγορία προιόντων,στην διάρκεια κάθε μήνα;
  • Ποιές εταιρείες συμμετέχουν με τα προιόντα τους στον τζίρο κάθε κατηγορίας προιόντων;
  • Πώς κατανέμονται οι αγορές και οι πωλήσεις μου ανα εταιρεία και πώς οργανώνω τις στοχοποιήσεις με τους προμηθευτές μου;
  • Με τί ρυθμό ανακυκλώνεται το stock μου; Μήπως είναι μεγαλύτερο απο όσο πρέπει;
  • Πώς κάνω τις σωστές παραγγελίες χωρίς να μένει στάσιμο εμπόρευμα;
  • Τελικά, τι κερδίζω από το φαρμακείο μου;Μπορώ να κερδίσω περισσότερα;
  • Αναφορές συνολικών πωλήσεων ανά μήνα,κατηγορία και οίκο προιόντων
    Αναφορές ελέγχου της αγοράς προιόντων ανα μήνα,κατηγορία και οίκο προιόντων
    Αναφορές ελέγχου αποθεμάτων,ανα μήνα,κατηγορία και οίκο προιόντων
    Πίνακες κερδοφορίας και πωλήσεων ανα μήνα
    Πίνακες εποχικότητας πωλήσεων
  • Διαγραμματική απεικόνιση της πορείας των πωλήσεων και των κερδών ανά μήνα

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΡΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου